Direktlänk till inlägg 11 november 2007

farsdag- ett jippo

Av ugglan - 11 november 2007 20:38

Eftersom det är farsdag och man ska fira alla fäder så vill jag ägna en tanke till alla som inte har någnon pappa att fira...... Ibland känns sådan här jippon alldeles meningslösa och egentligen är det endast en affärs angelägenhet......


Hur som helst så vill jag ändå fira min pappa som alltid ställer upp när man ber om hjälp. Det kan vara barnvakt, snickra, kratta, slänga skräp, bära tungt osv... Jag uppskattar dig och hoppas att du vet det.......


Jag vill också ägna några tankar till min gubbe som också är pappa till våra två underbara(oftast) barn.... Du är en helt fantastisk pappa!!!!


Nu har jag sagt så många snälla saker och för att inte förstöra mitt egentliga jag så bjuder jag på följande att skratta åt:


"Varför går en psykisk analys mycket snabbare för män än för kvinnor?"

"När det är dags att gå tillbaka till barndomen är männen redan där."


"Vad sa Gud efter att han skapat mannen?"

"Bättre kan jag."


"Hur får man en man att göra sit-ups?"

"Lägg fjärrkontrollen vid fötterna."


"Varför skapade Gud Mannen?"

"En massagestav kan inte klippa gräsmattan."


"Hur många män behövs det för att byta ett toarulle?"

"Man vet inte, det har aldrig hänt."


Tre stadier i en mans liv:

1) Han tror på tomten.

2) Han tror inte på tomten.

3) Han är tomten.


"Varför får inte mannen en medelålderskris?"

"De är fast i tonåren."


"Varför tvättar inte män?"

"För att varken tvättmaskinen eller torktumlaren har en fjärrkontroll."


HA DET SÅ BRA. KRAM UGGLAN


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards