Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Njuter

Av ugglan - 3 oktober 2008 22:16

av lugnet uppe i Dalarna. När man kommer fram till husvagnen så brukar jag  undra varför man väljer detta livet. Det är kläder och matvaror som ska packas upp och ungarna är oftas griniga och hungriga efter resan. Men när man väl fått i sig mat och lugnet infunnit sig så är det bara att njuta.....


Just nu ligger jag här och bloggar och barnen ligger i sina sängar och läser. Gubben är i vagnen bredvid och tar en kvälls Whisky. Så för tillfället är alla nöjda och glada!

Kram Ugglan

Det bästa är nog att huvudet känns ganska okej.

 
 
vivan

vivan

3 oktober 2008 22:45

Hoppas din huvudvärk har gått över!
nu får ni ha det så trevligt...kramiz:)

http://vwellermo.blogg.se

 
Ingen bild

Nina

4 oktober 2008 00:07

Nu kanske du vet platsnumeret ? ;-) Visste inte att man kunde komma redan fredag, då brevet från Säfsen säger lördag nåja vi var ändå inte på g under fredagen och nu förstår jag att det är väldigt blött på vissa platser.
Önskar er en super härlig helg
Kramens,
Nina

 
Yvonne

Yvonne

4 oktober 2008 08:13

Gott att din huvudvärk verkar gett efter.
En plåga...
Härligt att ni är i vagnen även nu!
Visst är det mysigt, och
ni som har ny vagn också!! Kram

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

4 oktober 2008 08:37

Hoppas ni får en alldeles underbar husvagnshelg med helt annat väder än vad det är i UnderCoverland.

http://undercover.bloggagratis.se

 
helga

helga

4 oktober 2008 20:49

Vad mysigt ni har det - skönt också att huvudet mår lite bättre!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

6 oktober 2008 19:50

Förstår om du är nöjd o glad.
Hoppas huvudvärken försvann..

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards