Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Ont

Av ugglan - 27 april 2008 11:50

i ryggen! Aj, AJ AJ!!!  Igår kväll hade vi tjejkväll hemma eftersom Gubben är till kusten. Vi åt räkor och kröp sen upp i gubbens och min säng och myste med böcker.Det är så härligt att ha dom i sängen men tyvärr sover jag inte alls bra med barnen tätt intill. De sparkar och "knör" så imorse kände jag mig helt mörbultad!! Det känns som om ryggen ska gå av.


Nu ska vi snart åka ner till stan. De vill köpa sig varsin ny tamagotchi. Vi får väl se om vi hittar någon. Clas Olssons skulle tydligen ha billiga sådana...


Ha en bra dag. Kram Ugglan


 
 
lillis

lillis

27 april 2008 16:13

Visst är det mysigt när barnen vill ligga hos en,man får ta tillvara den tiden som dom är små
Ha en bra kväll

http://danslillis.bloggagratis.se

 
catrin

catrin

27 april 2008 17:56

Vad mysigt det låter. Själv har jag och äldsta dottern varit i Stockholm över helgen. Det har varit ett sökande på kläder till skolavslutningen. Men vi lyckades till slut.
Vi höres, Catrin

http://ugglan

 
sus plåstrar om

sus plåstrar om

27 april 2008 19:21

Ryggont är skit och skulle vara förbjudet i lag. Hoppas det ordnar sig!
tamagotchi??? "Dödade" en (hmm flera...) tamagotchin när dotter var i 10-årsåldern..
Glömde mata och kela.. (inte med Dotter utan med tamagotchin) *ler (numera) stort vid minnet*
Kram!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

27 april 2008 19:55

Hmmm låter inte alls bra med din onda rygg. Men vad gör man inte för att ha sina barn bredvid sig någon gång...:)

Ha en fin vecka!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
tussegumman

tussegumman

27 april 2008 22:29

Hoppas du blir bättre i ryggen. Känner igen där med barnen tät intill sparkande och knuffande. ha det gott/kram Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.comt

 
helga fnissar

helga fnissar

28 april 2008 08:45

På mitt jobb har vi alldeles egna tamagotchis...

...piloterna (skojar förstås).

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards