Alla inlägg den 13 april 2008

Av ugglan - 13 april 2008 21:27


Idag hade vi kalas för min yngsta tjej. Vi var till Bodaborg i Karlskoga och det kan jag varm rekommendera. De hade såååå kul. Jag kan lova att jag har så ont i kroppen nu! Det var klättring, krypning, åla, hänga, lyfta osv. Barnen var jätteduktiga det var värre för oss vuxna som är smidiga som kylskåp.... Nästa gång blir det knäskydd när vi åker dit!


Jag känner mig faktiskt ganska nöjd nu när "kalashelgen" är över. Det är jättekul när man får besök men det är även sköööönt när de går.... ( jag tror att ni fattar vad jag menar.... :-)


Igår var vi till några kompisar som bjöd på jättegod mat. Det var ris och kyckling som dom hittat på Camillas blogg. Det var gör gott! TACK!!


HA det så gott. Nu ska jag och Gubben kolla på en film.

 Sov så gott.

Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards