Alla inlägg den 17 april 2008

Av ugglan - 17 april 2008 18:03

TULPANER!!!


Av ugglan - 17 april 2008 17:10

Jag har precis gjort ett blogg test ang vilken sorts bloggare jag är. Så här blev svaret för mig:
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta. Jag måste säga att det stämmer in väldigt bra!

Av ugglan - 17 april 2008 14:42

Igår fick jag gå hem ifrån jobbet. Jag hade så ont i huvudet och halsen. Under natten har jag ena stunden svettats och andra frusit, så troligtvis har jag haft feber. Jag har ivarje fall sjukskrivit mig resten av veckan. Jag är inte däckad men vem tackar en om man går till jobbet halvdan??? Nej, nu ska jag vara hemma till jag är frisk!!


KRAM UGGLAN

Ovido - Quiz & Flashcards