Alla inlägg den 24 april 2008

Av ugglan - 24 april 2008 21:48

på Charlie som är nyklippt. Tyvärr hittade jag inget bäst före kort.(det finns ett på bloggen sen i somras men då var han också ganska kort klippt)

 

Skönt för honom att få bort allt hår... Han var tydligen väldigt trött när frisören klippte honom, så han var tvungen att få vila i mellan åt... Han är ju trots allt 13 år så det är ju inte så konstigt.... Han har blivit en gammal farbror!

Kram Ugglan

Av ugglan - 24 april 2008 12:08

Har precis hämtat hunden hos frisören. Jag tog med mig två elever och åkte och hämtade honom, han blev såååååå glad! Nu är han kortklippt igen,jag ska försöka ta ett kort på honom senare idag....

 

Kortklippt hund är lika med sommar för mig!!!

Ha det så gott.

Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards