Alla inlägg den 20 april 2008

Av ugglan - 20 april 2008 21:21

Idag skulle hela familjen ha varit på dop, men äldsta tjejen kände sig inte bra, så jag fick stanna hemma med henne. Vi tog en promenad till affären och köpte oss varsin skvaller tidning. Sen satte vi oss i solen och läste och pratade, det är sådana guldstunder som är så viktiga..... Jag tror att hon är mer sliten är sjuk, men det är nog så viktigt att man stannar upp och ger dom lite extra tid när det känns tufft.


Det har verkligen varit jättevarmt i solen. Eftersom jag är så ljus i hyn så smörjer jag in mig med solskydd. Det är jättebra att få lite solbränna innan vi åker till Turkiet för då kanske jag inte bränner mig så mycket där nere.


I natt kom vi hem vid 4 tiden från 35 års kalaset. De hade ordnat med  olika tävlingar och bland annat spelade vi gitar hero som jag tycker är såååå kul!!


Imorgon är det måndag igen och jag är "LEDIG" som vanligt. Undrar hur många punkter jag har på "att göra listan".....


Sov så gott. KRAM UGGLAN

Ovido - Quiz & Flashcards