Alla inlägg den 21 april 2008

Av ugglan - 21 april 2008 22:31

En av mina kompisar är tandhygenist och har "lurat" på mig ett tandbleknings kit. Det är engångsgrejer som man ska använda i flera dagar efter varandra. Jag provade för första gången nu ikväll och jag märkte ingen skillnad men som sagt var man ska göra behandligen 4 dagar efter varandra... Jag återkommer med resultatet....


Idag har jag suttit ute i solen. Det har varit så varmt och gott. Tyvärr missade jag smalbenen när jag smörjde in mig med solskydd så nu har jag bränt mig för första gången i år, tänk att man aldrig lär sig...


Lite nytta har jag också gjort. Jag städade lite i förrådet samt plockade ihop massor av kläder som jag åkte till Myrornas container med. Tyvärr var containern full så nu har gubben massor av kläder i sin bil....


Sov så gott!



Ovido - Quiz & Flashcards