Alla inlägg den 11 april 2008

Av ugglan - 11 april 2008 16:25

Idag fyller min yngsta dotter 9år! GRATTIS!!!!!

Vi firade henne imorse med frukost på sängen! Hon fick massor av paket och var nöjd. Jag kan inte fatta att det är 9 år sedan hon föddes, tänk vad fort tiden går..... Nu måste jag fixa innan gästerna anländer.

 Ha det så gott. KRAM UGGLAN

Av ugglan - 11 april 2008 16:13

som erkänt sitt skämt.....

Minns ni att jag skrev om någon som reagerat och gjort sig lustig över min stavning..... Det var i och för sig ganska kul, men just då ville jag ändå poängtera att jag inte tyckte det var kul. Idag ringde en mycket god vän till mig och medgav att det var hon som var boven. Hon tyckte att hon var rolig när hon skämtade om DAMSUGA och jag måste väl erkänna att det var ett roligt stavfel... Ugglan var nog inte på bra humör just denna dagen....

 - Okej "Bladet" du får fortsätta vara min kompis, om du vill ha en humor befriad sådan????

Ha det så gott. KRAM UGGLAN

Ovido - Quiz & Flashcards