Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

jobbat klart!!

Av ugglan - 20 augusti 2008 19:26

Nu har jag jobbat klart för ett tag. Imorgon och på fredag är jag ledig och på tisdag börjar jag på universitetet. Det ska bli så kul!! Jag ska verkligen få studera i ett helt år!


Till helgen har vi tänkt åka ner till kusten igen. Vädret ska vara lika tråkigt som nu men förhoppningsvis blåser regnet bort där nere vid havet.....


Har precis kommit hem i från köpcentrat Bergvik. Barnen har växt ur nästan alla byxor under sommaren så det var bara till att införskaffa nya. Imorgon börjar de skolan igen och just nu packar de förväntansfullt sina skolväskor. Jag ska följa med yngsta tjejen en liten stund till skolan imorgon, hon börjar i tredje klass. Den äldsta börjar i femte klass och hon vill inte att jag följer med. Tänk vad stora de blivit!!!


Ha det så gott. Kram Ugglan

 
 
joline

joline

20 augusti 2008 19:46

Lycka till på universitetet ! Ni får även ha det bra nere på kusten. Kram joline

http://jolinehelen.blogg.se

 
Carina

Carina

20 augusti 2008 20:10

Vi ska också ut och campa i helgen så jag kollade vädret som faktiskt skulle bli hyffsat bra på lördag i alla fall!
Mer sommar hoppas jag på :-)

http://skalet2001.blogg.se

 
vivan

vivan

20 augusti 2008 20:30

Ja, så fort de börjar skolan så går åren i kanonfart..rätt vad det är så är det studenten...fnizz...kramiz:)

http://vwellermo.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

21 augusti 2008 03:17

Visst är det ok med att länka till mig!
Kul med någon som inte bor alldeles långt bort!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
helga

helga

21 augusti 2008 11:17

Ja, tiden går himla fort... min äldsta började gymnasiet igår och den yngsta började i åttan.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

fröken P

21 augusti 2008 18:13

Jo, tiden går fort, den äldsta här börjar gymnasiet o den yngsta börjar snart krypa... Härligt spann!
Husvagn låter kul, vi har tänkt att prova nån gång.
Vad kul att få en ny kollega - Lycka till

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards