Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Helt slut......

Av ugglan - 27 augusti 2008 21:43

 Igår var första dagen på Universitetet. Jag var heeeeelt slut när jag kom hem. Somnade klockan åtta framför tv:n. Hur ska detta gå????


Vaknade pigg och utvilad idag. Kom hem från skolan vid tre tiden. Satte mig direkt för att läsa ett kompendium på 70 sidor som ska vara läst tills i morgon. Det tog ungefär 3timmar!!!!!! Sorry, men bloggen får styka lite på foten ett tag.....


Bäst att hoppa i sängen så jag orkar med morgondagen (lektioner 8-17,phu).

Ha det så gott. Kram pluggUgglan

 
 
sus nickar instämmande

sus nickar instämmande

28 augusti 2008 15:06

Känner igen det där... ordet kompendium ger mig ståpäls och gåshud...
Hoppas det står nå´t vettigt i det åtminstone!
lycka till!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

28 augusti 2008 20:40

Säg till när vi ska förhöra dej på läxan ;o)
Kan bara säga att jag beundrar vuxna som fixar det där med studier. Jag är alldeles för mycket Alfons Åberg för att det skulle funka. Behöver du ett eller annat ska-bara så hör av dej :o)

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards