Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Med ett leende

Av ugglan - 28 augusti 2008 21:29

på läpparna lämnade jag Univeritetet idag. Jag slipper nämligen göra ännu en c-uppsats. De godkänner nämligen den jag gjorde när jag läste specialpedagogiken. Jag är så j.... glad!!!!!! Nu ska jag "bara" ta mig igenom svenska och matte i samspel så är jag även tidigarelärare sedan.... JIPPI!!


Imorgon ska studiegruppen svetsas samman genom ett besök till Bodaborg. Där ska vi kämpa för glatta livet för att vinna!


Ha det så gott. Kram Ugglan


Ps. Denna helgen börjar utförsäljningen vid sportshoppen i Tanumsstrand.

 
 
Nina

Nina

28 augusti 2008 22:19

Ahh vad skönt att dom godkände din tidigare c-uppsats.
Se där vi hade också Hovfjället på vår lista över platser vi funderade på, till slut så valde vi dock bort både Hovfjället och Valfjället, vi har ännu inte bestämt oss för hur vi ska göra i år med vintercampandet, strå på reservplats i Säfsen och till Bjursås har vi plats klart så det börjar dra ihop sig till att vi måste ta ett beslut snart.
Wohoo vad spännande, skönt att ni slipper vänta så länge, en annan fick vänta i 6 månader på leverans ;)
Önskar dig en riktigt härlig dag på Bodaborg imorgon.
Kram Nina

http://www.mystifix.com/husvagn/wp

 
vivan

vivan

28 augusti 2008 22:46

Grattis!
Vad kul ni får på Bodaborg...kramiz:)

http://vwellermo.blogg.se

 
Ingen bild

Harberg

29 augusti 2008 12:11

Grattis jätte kul att c-uppsatsen blev godkänd. Kram

 
joline

joline

29 augusti 2008 15:09

Grattis ! Lycka till med svenskan och matten nu då. Och ha det jätte kul på boda borg och på kusten :) KRAM

http://jolinehelen.blogg.se

 
sus

sus

29 augusti 2008 19:18

GRATTIS!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
helga

helga

30 augusti 2008 12:28

Åh, vad glad du måste vara!!! Såå skönt att slippa göra en uppsats till.

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards