Alla inlägg den 26 maj 2008

Av ugglan - 26 maj 2008 14:01

I lordags kom nagra kompisar ner hit till hotellet, KUL, sa nu ar det full rulle igen. Vara foraldrar ser vi knappt skymten av. Igar forsvann dom efter lunch och kom hem mitt i natten. De hade varit in till Sida och fargat haret, gjort, manikyr, pedikyr och atit gott. De var i gooooo form nar vi traffade dom.....

Jag och Gubben gjorde oss en tur in till Side haromdagen. Vi gick till 'var' kuafor(frisor) och dar traffade vi nagra fran Arboga som var dar samtidigt med oss forra aret, tank varlden ar inte sa stor!! Vi strosade runt och at gott, det var harligt fast jag saknade faktiskt barnen lite....


Horde att ni har jattefint vader hemma i Sverige. Igar hade vi det faktiskt lite molingt och det kom nagra droppa regn sent pa eftermiddagen. Annars har vadret varit toppen hela tiden.. Just nu tog jag enlite paus(och bloggar) fran allt solande, jag har fatt solekem och det KLİAR!!


Ikvall ska vi in till Side igen och ata pa en restaurang vi blivit rekomenderade. Tropic tror jag den heter. Vi ska aven ga till Marias affar, dar har dom fasta priser. Det ar skont att slippa pruta ibland.....


Pa lordag aker vi hem och jag hoppas att dagarna segar sig fram till dess, jag vill inte hem!!!


 KRAM UGGLAN


Ps. Det gick ju inte sa bra for Sverige men vi HEJADE kan jag lova!!Normannen kallade oss for gula kycklingar fast med ett leende pa lapparna. Fast vi deppade inte utan Grattade istallet norskarna att de vann over oss!!

Ovido - Quiz & Flashcards