Alla inlägg den 26 september 2007

Av ugglan - 26 september 2007 20:29


Har precis kommit hem från ett restaurang besök nere i stan. Jag beställde kycklingspett, friterad potatis. sallad och aioli, mums...... Det var gör gott!!! Minstingen åt detsamma och den största tjejen åt lax. Jag tycker det är roligt att hon vågar prova..... Gubben tog som vanligt kött......


Två restaurang besök på en vecka...... inte bra!!!

 Jag säger som "GrisNils"   -Lön är som mens. Det kommer en gång i månaden och varar i ungefär en vecka...... hi hi          


Ha det sååååå gott. Kram från en trött och mätt Uggla....

Av ugglan - 26 september 2007 17:03

Har precis kommit hem från jobbet.... Gubben undrar om vi ska gå ut och äta..... Jag känner mig trött..... Fast det vore skönt att slippa laga mat......

hm........ I-lands problem........Jag får fundera vidare......

Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards