Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Hamam

Av ugglan - 13 maj 2008 20:50

Åh, vad jag längtar till Turkiet. När vi kommer fram till hotellet är det mitt i natten. Vi har redan nu bestämt att vi första dagen ska gå på hamam. Det är ett turkiskt bad. Det är helt underbart. De skrubbar bort allt dött skinn, tvättar och masserar, mmm.....

 

Detta anser jag vara ett måste för alla som besöker Turkiet....


Jag vill rekommendera en hemsida för er som vill läsa mer om Turkiet: http://www.bergqvist-side.se/


Ps. Bara 4 dagar kvar.....


 
 
Sus skeptisk

Sus skeptisk

13 maj 2008 21:44

När vi var i Antalya förra året så gick det runt en "brottartant" på hotellområdet och erbjöd massage och hamam. Hennes sätt att spänna ögonen i en gjorde mig mörkrädd. Denna jättetant skrubba mig...mama mia *ryser fortfarande*

Men n å g o n gång ska jag testa.
Kramen!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Svärmor

14 maj 2008 14:50

Skall det vara så mycket folk som kollar på? Annars verkade det mysigt

 
Cina

Cina

14 maj 2008 17:12

Håller med dig att detta är ett måste när man besöker Turkiet. Jag åker ju den 28/8 o jag längtar redan!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

14 maj 2008 21:05

Låter spännande. Klart ni ska prova det *nickar*

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards