Alla inlägg den 16 januari 2008

Av ugglan - 16 januari 2008 22:56

Idag har jag varit hemma med den yngsta tjejen. Hon är förkyld och har lite feber (38grader). Man blir lite som en fånge i sitt eget hem när barnen är sjuka i flera dagar efter varandra. Som tur var kunde Gubben komma hem vid tre tiden så att jag kunde sticka iväg på ett möte på jobbet. Det var riktigt skönt att få komma till jobbet en stund!


Jag gjorde mig också ett besök till ett köpcentra. Jag har blivit TANT för jag köpte både jeans och tunikor på Kappahl. Kappahl har alltid varit en "tant" affär"för mig så det är väl bara att inse -Jag är en tant!!! Och med tanke på att jag köpte en veckotidning igår som heter Tara så stämmer det nog in på mig till fullo. Jag upptäckte nämligen på kvällen att det stod: succétidningen för dig 40+, hm....... Men den var faktiskt bra....


Ja, det är ju några år kvar till 40, ganska många om jag får säga det själv. Men tiden går ju så fort....


Ha det så gott. Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards