Alla inlägg den 21 januari 2008

Av ugglan - 21 januari 2008 16:03

Nämn tre saker i:

Kyl: bacon, riven ost, grädde

Frys: köttfärs, kycklingfilé, hallon

Skafferi: majs(gröna jättens), vitaminer, hårtbröd

Handväska: plånbok, nycklar, usb-minne

Sminkväska: puder, ögonskugga, mascara

Badrumshylla: tandborsten, rollon, parfym (escada)

Tvättkorg: underkläder, strumpor, handdukar

Skohylla: svarta stövlar, bruna stövlar, kängor för hårt väder.

Förråd:SKIT SKIT SKIT

Hjärna: full av snor, tankar och funderingar

Jackficka: mynt, reflexs, hundpåsar

Kryddhylla: salt, svartpeppar, vitpeppar

Tomt: en stor jävla gran, 2 trähästar, pulkor.

Barskåp: galliano, whiskey, vodka

Köksbänk: kaffebryggare, vattenkokare,fruktskål

Fruktkorg: apelsiner, citron, tyvärr inget mer...


Av ugglan - 21 januari 2008 15:14

I fredags var jag ut på after work.... Detta trots att jag varit hemma hela veckan med sjuka barn... Det var kul ett tag... Det blev lite för mycket av vätske intaget så tyvärr mådde jag inte så bra i lördags... Tänk att man inte lär sig...... Men nu ska det bli ordning på torpet!! Från och med nu är jag vuxen!!!


Lördag till Söndag var vi barnvakt till vår guddotter. Hon är såååå snäll. Hon somnade 20.00 och vaknade 3.00, men då var det bara att ge henne nappen och ta henne intill sig, hon somnade om och vaknade 7.15 Vilken lyx!!!


Det är tur att hon är så snäll för jag har inte mått speciellt bra. Jag är genomförkyld, har ont i halsen, öronen och huvudet. Igår hade jag nog lite feber!! Men jag ska prova jobba imorgon för jag blir stöllig på att vara hemma.....


Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards