Alla inlägg den 1 september 2008

Av ugglan - 1 september 2008 21:35

 

Idag har min dotter och hennes kompis haft en Tokio hotel fest eftersom Bill (sångaren) och hans bror Tom (gitarr) fyllde 19 år idag. De hade själva fixat och ordnat så bra inför festen. Bland annat hade de själva varit till Konsum och beställt en tårta med tryck på:

 

 Det kom 7 kompisar som också gillar Tokio hotel och de åt pizza, hade tipspromenad, dansade limbo, spelade sanning eller konsekvens och åt tårta. Jag fick vara med och servera och fixa men var då tvungen att ha en Tokio hotell t-shirt... Nöjda var de ivarje fall efter dagens fest.


Eftersom jag just nu läser matte så fick hon i uppgift att ta reda på vad allt kostat till festen. Det är ju lätt att fixa fest om man slipper betala.... eller....... Hur som helst de var jätteduktiga!!! Tror inte att jag själv fixat att greja allt till en fest när jag var 11år....


Ha det så gott. Nu ska jag försöka sjunka in i studentlitteraturens värld, innan jag sluter mina ögon för min skönhets sömn.

Godnatt alla bloggare. Kram Ugglan


Ovido - Quiz & Flashcards