Alla inlägg den 9 september 2008

Av ugglan - 9 september 2008 18:12

I fredags var vi och hämtade vår nya husvagn. Väl hemma så backade vi in den på tomten och sen tillbringade vi kvällen och natten i den. Vi åt pizza, drack vin(dricka till barnen), spelade kort och såg på tv. Jag sov faktiskt helt okej fast att det var första natten(brukar aldrig sova gott första natten när jag sover någon annanstans än i min säng). Det var med nöd och näppe som jag tillslut orkade gå in i huset och börja greja med massor av måsten.


På kvällen när vi kom ut i vagnen igen för att visa den för några kompisar så fungerade inte värmen....... Vi fick ingen ordning på det, så det var till att kontakta försäljaren direkt på måndag. Han slängde sig i sin bil och hämtade vagnen och kollade direkt upp vad felet var. Det var "glapp i någon sladd" så de skulle fixa det omgående. Vi passade även på att beställa en handdukstork till toan när den ändå är inne på verkstaden. Så nu är det bara till att hoppas att vi inte fått ett måndagsexemplar.....


Hur som helst så kändes det jättelyxigt med den nya vagnen och det är så många bra/praktiska lösningar i den! Jag är såååååå nöjd(förutom krånglet med värmen)!!!! Jag lovar att jag ska lägga ut kort på den så fort jag får hem den igen!


Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards