Direktlänk till inlägg 16 september 2007

GRATTIS GUBBEN!

Av ugglan - 16 september 2007 12:32

 Imorse när jag skulle smyga upp och sätta på kaffe till födelsedagsbarnet så var kaffet redan klart. Han hade varit upp tidigt och kokat sig en kopp, typiskt!!!(Jag som tyckte att jag gick upp tidigt, 8.00) Hur som helst så fick han tårta, kaffe och en oerhört vacker sång när han låg i sängen.


 Av mig och barnen fick han presentkort på spinningskor. Man MÅSTE tydligen ha sådana om inte fötterna ska domna bort.......... Han har spinnat i två år och tjatat om skor men aldrig köpt sig.....


Nu är han och hämtar smörgåstårta, mums!!!  Det ska bli så gott och det bästa av allt är att jag slipper laga mat!


GRATTIS än en gång och hoppas att din dag blir bra. Kram Ugglan

 
 
gulligagumman

gulligagumman

16 september 2007 15:48

Hoppas ni får en mysig dag med kalas! Hälsa och gratulera gubben!

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
decembertjej

decembertjej

17 september 2007 08:26

Ett försenat grattis från mig och familjen. Hälsa så gott från oss!!!!!!!!!

Kram

http://decembertjej.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards