Direktlänk till inlägg 20 september 2007

ledig!!

Av ugglan - 20 september 2007 08:26

Idag är jag ledig och jag sitter och funderar på om jag ska:


* åka till stan.(det blir dyrt)

* börja skriva på en rapport som jag skulle lämnat in i juni..... (VILL INTE)

* helg städa. (TÔLIGT)

* åka till någon loppis och fixa LP skivor till jobbet(fast jag är ledig förstås)

* ta en lååång promenad (fast det verkar lite kallt).


Medan jag funderar kan jag ju sitta här vid burken............. Det blir inte så mycket med det nu för tiden........


Ha en bra dag. Hälsningar Ugglan

 
 
decembertjej

decembertjej

20 september 2007 09:47

Hej! Vad skönt att vara ledig. Har du bytt dag? Själv är jag också "ledig". Vaknade efter en hel natts hostande med kalashuvudvärk och kände att kroppen bara sa NEEEEEEJ!!!!!!!! Jag tänkte som så att eftersom jag tillhör de där som inte så ofta blir sjuka så behöver jag ju inte skämmas för att vara hemma en dag. Jag fixade snabbt vikarie till de två timmar som jag är själv i klassen, och resten av tiden får min "dubblerade" kollega hjälpa mig med (handlar om 80 minuter). Jag sitter här med min hosta och har dåligt samvete. Har redan jobbat lite vid datorn för jag kan inte låta bli. Varför detta dåliga samvete? Så trist när jag vet att jag egentligen jobbar mycket mer än vad jag borde göra. Dags att gaska upp sig ;-)

Ha en underbar dag.
Kram!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Babbelmoster

Babbelmoster

20 september 2007 10:51

Hej på dig!
Eftersom jag själv har semester i morgon, så skall jag åka in till stan, shoppa, blir dyrt - jag vet - men ack så roligt att komma hem med allt det nya. Försöka gå en långlångpromenad ... men det är klart ... att gå på stan och i affärer ger ju också mycket träning *ler*.
Städa skall jag då INTE göra i morgon. Det gjorde jag hela förra helgen - så det får allt räcka!!
Nu får jag önska dig en bra dag och hitta på nåt riktigt kul att göra *ler*.

http://www.babbelsidan.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

20 september 2007 13:48

Njut av din lediga dag och gör precis vad DU vill.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards