Direktlänk till inlägg 20 september 2007

Gissa vad det blev av dagen????

Av ugglan - 20 september 2007 14:00

Jag beslutade mig tillsist att ägna dagen åt det som jag är bra på, nämligen shopping. Oj, vad pengarna rinner fort när man har kul!!!

Jag köpte mig en ny höst kappa på Lindex. Jag fick en rabatt kupong i brevlådan idag och var bara tvungen att åka dit. Jag fick 25% på HELA köpet. Jag tjänade alltså pengar även idag!! !!!!

Inte nog med att jag köpte kappan jag köpte även ett par Vagabond stövlar. De var väl dyra men min morfar sa alltid till mig att man ska ha riktiga skor på fötterna. Eftersom jag alltid gjort som vuxna sagt till mig, hi hi så köpte jag naturligtvis stövlarna. Som pricken över i så blev det även en sjal samt vantar. Så nu är jag redo att möta hösten på riktigt!!!


Jag känner mig som ett barn på julafton!

Kram från Ugglan




 
 
decembertjej

decembertjej

20 september 2007 14:36

Det gjorde du rätt i! Gud vad jag blir avis här hemma i sängen. Kappa, stövler, sjal och och vantar är liksom det som gör hösten så magisk. I helgen måste jag shoppa lite. Helt klart! Jag har en ullkappa som inte är sådär fint figursydd utan mer rak. Den kanske får duga en höst till. Men sjal och vantar MÅSTE jag bara ha. Och stövlar.

Tack för att du får mig att tänka lite mer på mig själv idag. Precis som du säger så hjälper man ju till när ens kollegor har det lite körigt... Kram!!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
catrin

catrin

20 september 2007 21:15

Hejsan, efter att ha varit smakråd, måste jag säga att både stövlar och kappa var supeasnyggt. Man ska unna sig medans man kan. kram Catrin

http://ugglan

 
Cina

Cina

20 september 2007 22:48

Men så roligt att shoppa loss.
Tycker att man ska unna sig något ibland.
Så du gjorde helt rätt

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

21 september 2007 10:06

Jättesnygg!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards