Direktlänk till inlägg 30 september 2007

Rummet är klart!!

Av ugglan - 30 september 2007 17:39

Nu är äntligen äldsta tjejens rum klart. Till och med elen är fixad...

Man tror alltid att allt ska gå så fort att fixa till.... Vi började med hennes rum i Juli och är klara först idag... Men hon är såååå nöjd och glad över sitt nya rum. Igår låg hon och läste nästan hela dagen......


Igår var vi till "tippen" med massor av skräp och sen började vi med garaget. Gubben och min pappa håller på att bygga hyllor så att vi ska få upp all skit ifrån golvet...... Det blir nog bra bara det blir klart.....


Nu ser jag fram mot en lugn och skön kväll framför tv:n. Imorgon är det måndag igen och jag är LEDIG!!!


HA DET SÅ GOTT!! KRAM UGGLAN



 
 
decembertjej

decembertjej

30 september 2007 21:16

Så himla mysigt!!! Och snygga färgval. Tänk att ha ett sånt rum - jag förstår att hon är nöjd!

Såg att du skulle kolla upp allergi. Jag är jättetacksam för det. Jag funderar på en Portugisk Vattenhund.

Kram!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

30 september 2007 21:51

WOW så fint det vart eller är!
Kanon tänk om man haft ett sådan fint rum när man var liten. Vi var 3 som fick dela på ett litet rum. Ja det är ju många år sedan!!

Önskar dig en fin vecka!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards