Direktlänk till inlägg 17 januari 2008

tårtkurs....

Av ugglan - 17 januari 2008 22:46

Idag har jag varit på en kvällskurs och lärt mig hur man kan göra tårtor. Det var jätteroligt. Det finns så många bra hjälpmedel så att tårtorna blir bra. Alla kan verkligen klara av det! så här blev tårtorna!

 

Gissa vem som är min???????




Jag blev faktiskt jättenöjd. Jag ska bjuda på den på jobbet imorgon, tyvärr är den liten, men jag får köpa med något mer....



SNYGG VA!!!! Ja, det viktigaste är ju att man är nöjd själv...

 

Ha det så bra.

Kram Ugglan




 
 
Cina

Cina

18 januari 2008 00:19

WOW finns det kurser i detta....så fina dom var o din var ju kanon och jag gillar den lila oxå....är ju tokig i färgen lila...
Duktigt gjort!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Sari

Sari

19 januari 2008 23:53

Wow...måste ju säga att du har gjort en fin tårta...bravo!!

http://frufiona.bloggagratis.se

 
therre

therre

22 januari 2008 19:24

Vad skoj att någon mer hittat till min blogg! :) Tack för din kommentar!

Jättefina tårtor! :)

http://www.therre.se

 
Babbelmoster

Babbelmoster

23 januari 2008 18:49

Gud vilka snygga tårtor!! Skulle aldrig kunna göra själv sådana mästerverk.

http://www.babbelsidan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annicka

31 januari 2008 13:21

Hejsan!

Hittade din blogg när jag gogglade på tårtkurser:) Är på jakt efter en bra tårtkurs. Vart gick du på kurs?

//Annicka
annickag@home.se

 
ugglan

ugglan

2 februari 2008 12:44

Cina: Tack, tänk det finns kurser i allt!!!
Sari: JA, visst blev den fin. TACK!!
Therre: TACK!!!
Babbelmoster: JAg lovar att du skulle klara det. Det är gör enkelt!!
Annika: Gå in på www.tartpinglan.se
HOn som har kurserna är jätte trevlig....

http://ugglan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards