Direktlänk till inlägg 18 januari 2008

ännu mer gooooo mat!!

Av ugglan - 18 januari 2008 11:44

Igår lagade jag en otoligt god pastarätt. Ni måste bara prova den. Den var SUPER! OCH lätt!! TACK Annelie för receptet!!!!


Tärna kycklingfilé i små bitar och stek dom. (en hel fryst påse tog jag)

Släng sen ner en lök och vitlök i pannan.

Strimla sen soltorkadetomater (köp gärna Rid... som ligger färdigt i burk, jag tog hela burken...)Häll i dom i pannan. (ta gärna lite av kryddorna i marinaden och häll i pannan...)

Ha även i babyspenat (ligger brevid ruccola och salladen vid grönsaksavdelningen)

Avsluta med 2st kelda matlagningsgrädde (ja sa inte att det var nyttigmat..)

Låt det koka ihop sig. Servera tillsammans med pasta. Pricken över i:et är riven parmesanost som strös över.....mums.......


Prova jag lovar att ni inte ångrar er.

Kram Ugglan

 
 
Linda

Linda

18 januari 2008 11:56

MMM.... Sounds delicious...!

http://songbirdie.blogg.se

 
catrin

catrin

18 januari 2008 16:14

Vilken husmor du är,god mat och tårtor. Man kanske kan beställa tårtor...Själv ska vi prova fläskfilé receptet du tipsa om. Ella tyckte det var super häftigt att se sig själv på din blogga. Ha en bra helg kram

http://ugglan

 
Cina

Cina

19 januari 2008 23:51

Ska jag prova det lovar jag.
Ha en fin helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards