Direktlänk till inlägg 5 juli 2008

SEMESTER och KUSTEN.

Av ugglan - 5 juli 2008 21:32

Idag var vi tvugna att ta två bilar ner till kusten. Vi hade nämligen jättemycket packning som vi skulle ha med samt att Gubben behöver åka iväg på lite jobb i mellanåt och då slipper vi bli helt strandsatta....


Just nu smattrar det gott på husvagnstaket. Barnen lyssnar på ljudband och Gubben sitter i förtältet och tittar på tv. Själv så ligger jag i sängen och bloggar. Det känns så lyxigt att ha 6 veckors ledigt framför sig och trots det så  känner jag mig faktiskt lite stressad. Hur f.. kan man känna så??? Men efter några dagars ledigt så är man väl inne i lunken......


 Sov så gott. Kram Ugglan

 Ps.Glöm inte att imorgon är det Peter LeMarc som är sommarvärd i P1, han kan nog vara intressant att lyssna på.

 
 
Cina

Cina

5 juli 2008 22:07

Ta nu bara dagen som den kommer så skall du se att du snart stressar ner.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
bambi

bambi

6 juli 2008 11:37

Hej! Trevligt att du kikade in på min blogg. Självklart får du länka till mig! Och jag rekommenderar verkligen att du ser The Business of Being Born, den väcker många tankar!

http://bambi.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

6 juli 2008 16:27

Önskar dig en fin och mysig semester,det brukar ta några dagar att varva ner från jobbet.Ha det riktigt skönt
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

6 juli 2008 16:57

Men nu blev jag ju lite avundsjuk.
Jag har ju just sålt min husvagn....
Ja vi får se.
Det låter som ni har det gott nu!

http://trissemojs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards