Alla inlägg den 29 juli 2008

Av ugglan - 29 juli 2008 11:56

nu tycker jag att det är lite för varmt.... Efter några dagars värmebölja så känner man sig ganska sliten och ibland lite lätt irriterad.... Men samma sak gäller väl oss alla........

Just nu är vi ganska många här nere på kusten. Min bror och hans sambo och dotter är här och bor hos oss i förtältet. Själv fick jag ligga och snosa på dottern som låg bredvid mig i natt. Härligt!!!

Några andra kompisar från stan är här med sina tre barn. De bor i husvagn bredvid oss... Vi satt uppe tills klockan 2 i natt och spelade ett jätteroligt sällskapsspel. Så jag känner mig lite extra sliten idag.....

Sen har vi ju våra andra husvagns kompisar som varit här i tre veckor tillsammans med oss. De har också fått besök av två familjer så nu är det full rulle........

Själv sitter jag bakom husvagnen ( skuggan) och gör en snabb bloggning. Tyvärr har jag inte hunnit hälsa på er andra så mycket men jag tar igen det när jag kommer hem.... Det tar nämligen jättelång tid när jag bloggar med trådlöst.........

Ha det såååååå gott.

Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards