Alla inlägg den 7 juli 2008

Av ugglan - 7 juli 2008 20:20

Gubben drog iväg till andra sidan Sverige vid 6tiden i morse. Jag och barnen passade på att sova läääänge. Vi vaknade inte förrän 10.15, sköönt!

Vi har tagit dagen som den kommit. Barnen har lekt med några tjejer i husvagnen intill. Jag har duschat, diskat och bloggat. Det är stora projekt kan jag lova när man är i husvagnen....

På em gjorde vi oss en tur in till Tanums strand och sportshoppen.

Ivanliga fall är det en sprothall men under sommarhalvåret får den användas till försäljning av sprortkläder.

 

Tro det eller ej men jag köpte mig ett par löparskor. Nu tror jag säkert att några av er skrattar lite, men man kan faktiskt promenera i joggingskor. Målet är att jag ska jogga så småning om, men det behöver inte vara i år.....

Ha det så gott. Kram Ugglan

Av ugglan - 7 juli 2008 15:16

Idag har jag fått denna utmärkelse av min bloggvän Cina. Jag blev sååååå glad när jag såg den, jag tackar och bugar för det. Det är så härligt att man lärt "känna" så många vänner genom bloggen. Cina är en av dem som jag besöker varje dag.


Nu skall ju jag då lämna över denna awards till 7 st utvalda och det blir inte lätt.....men har kommit fram till att de som får den av mig är:


Camilla : Köpgalen, tränande,inrednings tjej som bjuder på sig själv.

Carinas blogg värld : Du är min bloggande husvagns kompis som kommer med tips till mig som är ny i camping världen...

Fyrbarnsmamman :önskar att jag vore som hon!!!!!

Kicki : En Värmlandstös som älskar sitt Färjestad. 

Sus : Hon bjuder på mycket skratt kan jag lova..... Lite lagomt galen och reseinspirerande bloggvän....

Carpe diem : En mycket stark kvinna som har det tufft här i livet...

Undercover : En få ordig men ack så tänkvärd blogg.... Jag älskar hennes sätt att skriva......



Här kommer beskrivningen på hur man ska göra:


Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.

2. Place a link to the person that send you the award.

3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.

5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.


Kram Ugglan


Ovido - Quiz & Flashcards