Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Utmärkelse!!!

Av ugglan - 7 juli 2008 15:16

Idag har jag fått denna utmärkelse av min bloggvän Cina. Jag blev sååååå glad när jag såg den, jag tackar och bugar för det. Det är så härligt att man lärt "känna" så många vänner genom bloggen. Cina är en av dem som jag besöker varje dag.


Nu skall ju jag då lämna över denna awards till 7 st utvalda och det blir inte lätt.....men har kommit fram till att de som får den av mig är:


Camilla : Köpgalen, tränande,inrednings tjej som bjuder på sig själv.

Carinas blogg värld : Du är min bloggande husvagns kompis som kommer med tips till mig som är ny i camping världen...

Fyrbarnsmamman :önskar att jag vore som hon!!!!!

Kicki : En Värmlandstös som älskar sitt Färjestad. 

Sus : Hon bjuder på mycket skratt kan jag lova..... Lite lagomt galen och reseinspirerande bloggvän....

Carpe diem : En mycket stark kvinna som har det tufft här i livet...

Undercover : En få ordig men ack så tänkvärd blogg.... Jag älskar hennes sätt att skriva......



Här kommer beskrivningen på hur man ska göra:


Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.

2. Place a link to the person that send you the award.

3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.

5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.


Kram Ugglan


 
 
Carina

Carina

7 juli 2008 17:32

Gulliga du, tusen tack för den fina utmärkelsen!
Nu ska jag ge 7 andra samma också, herre gud så svårt.....får ta mig en funderare på detta!
Vad mysigt ni har det i förtältet :-)

http://skalet2001.blogg.se

 
UnderCover

UnderCover

7 juli 2008 19:38

Tack snälla goa! Riktigt glad blev jag, snudd på rörd, helt klart berörd! :o)

Tack igen!

Kraaam!

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sus *rodnar*

7 juli 2008 21:25

rodnar ju ända upp till öronsnibbarna!
Tack!
Kramen!

 
Ingen bild

Persilja

7 juli 2008 22:31

Tack snälla!!!!! Och vilken komplimang! Den finaste jag nånsin fått tror jag! TACK!

 
Elisabeth

Elisabeth

8 juli 2008 01:35

Med stort, stort ödmjukt tack... den utmärkelsen gömmer jag i mitt hjärta! Men som du kanske vet, så går den inte vidare hos mig... jag fixar inte det så bra! Det finns så många, många av er som skulle förtjäna vareviga utmärkelse som finns... som peppar och finns där för mig just nu! Hade jag möjlighet så skulle jag skicka den största blombukett till er alla... och till dig fick det bli den snyggaste plastvarianten så du kunde sätta upp den i husvagnen!!

Varm varm kram...

Ps. Tack snälla snälla du för dina husvagnsbilder... det är så roligt att se, och jag drömmer mig lite tillbaka till tiden när vi också levde husvagnsliv! Det var en underbar tid...!

http://himlastigen.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

10 juli 2008 17:20

Men tusen tack! Vad glad jag blir och vilken träffande beskrivning... hi hi... köpgalen, oh yeah!
K R A M!

http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards