Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Första riktiga semesterdagen.

Av ugglan - 7 juli 2008 20:20

Gubben drog iväg till andra sidan Sverige vid 6tiden i morse. Jag och barnen passade på att sova läääänge. Vi vaknade inte förrän 10.15, sköönt!

Vi har tagit dagen som den kommit. Barnen har lekt med några tjejer i husvagnen intill. Jag har duschat, diskat och bloggat. Det är stora projekt kan jag lova när man är i husvagnen....

På em gjorde vi oss en tur in till Tanums strand och sportshoppen.

Ivanliga fall är det en sprothall men under sommarhalvåret får den användas till försäljning av sprortkläder.

 

Tro det eller ej men jag köpte mig ett par löparskor. Nu tror jag säkert att några av er skrattar lite, men man kan faktiskt promenera i joggingskor. Målet är att jag ska jogga så småning om, men det behöver inte vara i år.....

Ha det så gott. Kram Ugglan

 
 
vivan

vivan

7 juli 2008 21:03

Ser kul ut att shoppa där...ha en skön kväll:)kram

http://vwellermo.blogg.se

 
kicki

kicki

7 juli 2008 21:05

Tack snälla för den fina utmärkelsen, jag blev stolt....och det stämmer, jag älskar mitt färjestad och räknar ner varje dag till hockeyn börjat igen...Just nu 27:02:55:56...pip
När jag ser att du varit på Tanumstrand så blir jag så avundsjuk, jag vill också dit, brukar titta in i hallen och handla varje år eller också stannar jag nere i Grebbestad och går in på affären,,,,har du ätit på Grebbys på bryggorna förresten...å fy vad jag blir avis....
Ha det så skönt, här öser regnet ner också..
kramen

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Ingen bild

ds

7 juli 2008 22:33

tänk på dina knän om du ska jogga. kds

 
lillis

lillis

8 juli 2008 07:57

Vad mysigt att gå omkring och titta på massa sportkläder.
Önskar dig en bra och fin semester
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Frump

Frump

8 juli 2008 16:13

Precis min åsikt, bara för att man köpt joggingskor behöver man ju inte börja slita på dom med en gång... :)

Ha det gott, kram!

http://Frump.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards