Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

Jubileum!!

Av ugglan - 12 juli 2008 17:13

Idag är det ett år sedan jag började blogga. Det var mest som en roligt grej som jag bara ville testa. Sen blev jag som ni vet fast!!! Ibland är jag inte speciellt aktiv men när andan faller på så skriver jag. Mitt mål var att hålla på i ett år sen skulle jag skriva ut att så att det blir som en dagbok över 2007-2008. Tänkte att det kan vara roligt att titta på när man sitter på hemmet när man blir gammal. Men som läget är just nu så fortsätter jag.


Det skulle ju bli dåligt väder här på kusten men det har vi inte sett till idag. Vi startade dagen med en promenad runt Veddön sen gick vi till havet. Där har barnen fångat krabbor och vi vuxna har solat oss samtidigt som vi lyssnade på Tina Nordström som var sommarvärd i dag i P1. Jag badade inget, men det gjorde de andra. Här på bilden ligger jag och Gubben och lapar sol..... Härligt!!!

Nu ska jag försöka gå upp till duscharna för sedan ska vi äta räkor och dricka vin. Mums......

 Kram Ugglan

 
 
Cina

Cina

12 juli 2008 22:56

GRATTIS PÅ 1-årsdagen av ditt bloggande....hoppas du bloggar 1 år till minst...

Du detta såg verkligen härligt ut!!!

Ha en fortsatt bra helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
sus

sus

13 juli 2008 17:17

Sköna underbara Sommar!
Det är ju precis så här man tar tillvara den!
kramen!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

14 juli 2008 11:46

Jo vi vet nog hur det är...man ska bara....så är man med i rulljansen.
Sluta inte!
Ni har det gott ser jag! Många fina foton att njuta av, även det på hemmet ;=)

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

15 juli 2008 20:58

Grattis på dagen! Finns det nå'n tårta kvar *kikar* :o)

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards