Direktlänk till inlägg 13 juli 2008

semester, semester semester tid......

Av ugglan - 13 juli 2008 19:35

Idag låg vi länge och myste i husvagnen. Det smattrade lite på taket och det var så skönt att få ligga och bara njuta av att vara ledig.


Vid 10 tiden kom solen fram och sen har den varit framme hela dagen. Vi har gått Veddörundan tillsammans med våra kompisar (som kom häromdagen). Vi såg ett äldre par som näckade vid stranden där vi tänkt sätta oss och fika. Barnen tyckte vi skulle sätta oss där ändå men vi gick en lite bit till. Den yngsta grabben smög dock tillbaka och såg den äldre herrens rumpa, hi hi. Lite busigt men kul.


Nu ska vi äta grillat och åter igen ta ett glas vin. Hm...semester alkis... Lovar att det snart kommer att stå om det på löpet för det gör det ju varje år.....

Kram Ugglan

 
 
kicki

kicki

13 juli 2008 20:29

Underbart ni verkar ha det, jag vill också ha semester..men nu bara två veckor kvar sen åker vi bilandes till Österrike, blir borta si så där 14 dagar...
Ha det gott och njut, ta ett glas rött åt mej också, tack..

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
lillis

lillis

13 juli 2008 20:41

När man har semester så ska man njuta av både mat och dryck och det är inte fel med ett glas vin
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

13 juli 2008 21:32

Hihihi klart att det är lite spännande för barnen...
Skönt att höra att ni njuter av er semester!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bladet

14 juli 2008 00:20

Vad härligt det låter!!! Semesteralkis, ja det är vi nog lite till mans. Har själv tagit mig ett glas vin idag.

Kommer snart och skålar med dig o familjen!!!!
Kram

 
Ingen bild

Japp

14 juli 2008 10:14

Jag kan förstå att Du skojar. Endera är man alkoholist eller inte. Det är som liknelsen med att vara gravid. Man kan inte vara lite gravid, eller hur.
Husvagnslivet är bra härligt!!

 
Yvonne

Yvonne

14 juli 2008 11:52

Jag har bestämt oss för att om vi ska ha en husvagn igen ska det vara en med långbäddar i! Så det så. Där kan man slänga sej raklång utan att behöva krånglig upp/ner bäddning.
Ni har ingen vätskebrist....hihihihihi

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Y...igen

Y...igen

14 juli 2008 12:07

Vet inte om jag tänkt gjort det förr och sedan glömt men nu har jag länkat dig hos mig...= OK?
Vill inte behöva bläddra för att hitta dig.

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Frump

Frump

14 juli 2008 12:26

Fniss, klart nakenhet är spännande...

Semesteralkis, äsch, ta du ett glas till med gott samvete, man har ju inte semester hela året...!

Ha det gott!

http://Frump.bloggagratis.se

 
Yvonne gör sig påmind igen då...

Yvonne gör sig påmind igen då...

14 juli 2008 17:54

Äru frå Hagfôrs? ...eller kanske Eksä´r....
Ja det kan man undrar. Tror du är lite kort i talet.....dialekter är kul!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sus

14 juli 2008 18:14

Har lite kvar i vinflaskan...
men skål ändå! :)

 
UnderCover

UnderCover

15 juli 2008 21:00

Låter som ni har semester *nickar* Blir en å annan go'dricka i UnderCoverland åxå. Precis som det ska vara med andra ord :o)

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards