Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Alla är inte på topp...

Av ugglan - 14 juli 2008 20:51

När man är ute med husvagn i många veckor så blir det lite påfrestningar inom familjen. En av barnen har inte alls varit på bra humör utan har vänt ut och in på sig. Det blir så jobbigt när man inte kan gå undan utan alla drabbas när humöret tryter. Jag hoppas att hon vaknar på rätt sida imorgon.

Imorgon förresten ska vi åka till Göteborg och bland annat gå på Liseberg. Först ska vi göra några timmar inne i Göteborg, tjejerna vill shoppa Tokio Hotel saker...... Vi har tänkt avsluta dagen på min favvo restaurang! Minns ni vilken???

Äldsta tjejen har även fått löss. Eller åtminstonde en lus! Våra kompisars barn hade åkt på denna odågan igen och nu har vi som  sagt hittat en i hennes hår. Vi har precis behandlat henne med lusmedel men jag hittade inga mer löss eller ägg.  Men nu är ivarje fall första behandlingen gjord! Hoppas vi andra klarar oss!


Ha det så gott. Kram Ugglan

Ps. jag har gått Veddörundan även idag.....

 
 
Ingen bild

Persilja

15 juli 2008 01:06

Det låter så mysigt med husvagnsliv! Har aldrig provat men skulle säkert passa mig bra! Förstår att det är jobbigt när nåt av barnen har sina moments, men det skulle de ju säkert haft hemma också så det är nog inte husvagnslivets fel. Ni såg ut att ha det alldeles underbart där på bilden på dig och "gubben"...Såna stunder i solen som man har kvar sen resten av året...

 
Ingen bild

Japp

15 juli 2008 11:52

Vi sitter i husvagnen och ser alla barnfamiljer komma och åka. Barna skrattar och stojar, skriker och gråter. Det är husvagnssommar.
Lätt att glömma hur det var när barnen flugit ut.

 
Cina

Cina

15 juli 2008 13:57

Jaha få se nu var det telegrafen eller något sånt!!!???

Ja det är inte lätt att leva inpå varandra hela tiden klart det blir lite annorlunda i en husvagn än när man är hemma!
Hoppas det går bättre idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

15 juli 2008 21:04

Nu är det väl snart dax att sula om dom där skorna, som du knatar på. Ingen risk att stigen växer igen heller :o)
Duktig är du! *nickar*

http://undercover.bloggagratis.se

 
sus

sus

15 juli 2008 21:15

Beundrar verkligen "husvagnsfolket"! hade inte klarat många dar med näraÅkära på liten yta...
Hoppas ni får det bra i Gbg och att dom har städat upp efter olyckan... Var rädda om er och ha nu en fortsatt skön sommar!
kramen!

http://s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards