Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

Hm........dator krångel........

Av ugglan - 24 juli 2008 23:29

Jag har tydligen bloggat sönder Gubbens arbetsdator............. Jag har ju använt den när jag varit här på kusten och hux flux så la den bara av. Tydligen hade den blivit för varm och moderkortet hade gått sönder...... Man ska tydligen inte blogga med den i sängen för då blir den för varm.....Jag visste inte detta.... Gubben har ivarje fall fått köpt sig en ny dator OCH tro det eller ej men jag får faktiskt blogga från den nu......


I söndags åkte Gubben hem och för att jobba under veckan och jag och barnen har varit kvar här på kusten. Vi har bland annat varit på bohusläns största loppis i Tanumshede och fy vad mycket SKIT de har där.... Vi har även varit till Vikingabyn utanför Hamburgersund. Där fick barnen smida sig ett eget smycke, göra trä leksaker, karda ull och lyssna på berättelser om Vikingatiden.


Idag har vi legat på stranden hela dagen. Det har varit såååå varmt och härligt. Och nu på kvällen kom Gubben äntligen tillbaka så nu har jag någon som kan diska, hi hi......


Återkommer i morgon för nu ska jag vara lite social....

Kram Ugglan

 
 
Camilla

Camilla

25 juli 2008 09:23

Tanumshede klinkar verkligen "Läckbergskt"... polisstationen i Tanumshede... :)
Vilken snäll gubbe, att du fick surfa vidare på den nya trots att du sabbat den gamla!
Kram och ha en fin fredag!

http://camillaslillablogg.blogspot.com

 
Christina

Christina

25 juli 2008 23:50

Okey,skulle inte vilja vara i dina kläder när jag bloggade sönder gubbens dator.
Men han verkar ju i och för sig snäll när han lånar ut sin nya till dig.
Christina

http://cinna71.wordpress.com

 
UnderCover

UnderCover

26 juli 2008 17:57

Men nääää! Datorer å sängar hör inte ihop *skakar på huvudet*

Fjällbacka, Tanumshede - snart är du nog med i nå'n Läckbergbok ska du se. Kanske som förste kriminalbloggare :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 juli 2008 21:51

AJdå det var inte så bra att datorn pajade, men din käresta är snäll som lånar ut sin nya!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
vivan

vivan

28 juli 2008 22:30

aja,det var inte bra...men med snäll gubbe så fick vi höra från dig....ha det skönt! kramiz:)

http://vwellermo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards