Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Belastningsregister

Av ugglan - 18 september 2008 09:44

Vissa formulär som ska fyllas i känns oftas helt onödiga. Men idag fick jag faktiskt fylla i en jätteviktig blankett nämligen en registerkontrollsblankett. All personal och alla studenter inom barnomsorgen måste lämna in detta till sina chefer. Denna kontroll ska göras för att öka barns och ungdomars skydd och minimera riskerna för att de utsätts för kränkningar av personer som arbetar inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg.

Som sagt vissa blanketter fyller man heller i än andra........ Det sorgliga är ju att man ska behöva göra detta i ett land som sverige.......

Kram Ugglan

 
 
Sus

Sus

18 september 2008 12:26

Ja dessa blanketter...
Denna var väl iofs bra.
När man ska beställa en ny dator från Dell över nätet får man fylla i en väldigt invecklad blankett där man bland annat får en fråga om datorn ska användas till att utveckla kärnvapen...
Ville så gärna kryssa i "ja" rutan för att se vad som hände...

http://sefyrin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards