Alla inlägg den 15 juli 2007

Av ugglan - 15 juli 2007 22:27

Hallå!


Idag har jag hjälp mina föräldrar med flytten. Mamma har sagt att hon rensat och slängt massor av saker, men OJ vad grejer de har!! Mina två underbara barn har hjälpt till. Den yngsta monterade ihop två pallar från IKEA, jag blev mäkta imponerad! Den äldsta tjejen och hennes kompis torkade disken efter att jag diskat, de var jätteduktiga!


Vår älskade hund Charlie bor här hos oss nu när mamma och pappa flyttar. Det var vår hund ifrån bärjan men tyvärr hann vi inte med honom när barnen var små + att jag också är lite allergisk! De senaste 7 åren har han bott hos mina föräldrar. Han är helt underbar men hör ingenting. Han har varit jättelydig och det känns konstigt att inte kunna ha honom lös när man är ute. Funderar på att köpa ett koppel med lång lina! Egentligen tycker jag inte att stora hundar ska ha sånt koppel, men nu är han ju handikappad!! Han är 12år och 4månader och beter sig som en valp när han inte sover. Fast numera sover han stora delar av dagen.


Ha det så gott. Kram Ugglan

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards