Alla inlägg den 18 juli 2007

Av ugglan - 18 juli 2007 22:44

Nu har gubben kommit hem efter tre nätter med jobb på annan ort. Det känns skönt att inte behöva ligga själv i sängen ännu en natt.... Jag ska inte klaga för jag sover faktiskt ganska djupt när jag väl somnat. Tydligen hade det varit världens oväder här om natten, men jag hade inte hört något... Det är tur att vi har larm på huset för jag skulle inte märka om jag fick besök. Men nu har vi i och för sig en vakthund hemma, att han är mer eller mindre döv kanske inte har någon större betydelse, hi hi....


Det enda negativa med att han är tillbaka är att jag inte kan sitta i lugn och ro framför datorn. Han ropar: - Är du inte klar snart??? och jag svarar precis som Alfons Åberg: -Jag ska bara.....


Idag har jag haft besök av en före detta arbetskompis. Hon kom hit för att prova en locktång.

Den är verkligen super och jag kan varmt rekommendera den!!

Läs gärna mer om den på: http://www.obhnordica.se/Default.aspx?ID=968


Ha det så gott. Kramar från Ugglan


Ps. Ta INTE med locktången på flyget. Jag fick packa ur hela resväskan påväg från turkiet pga den.... Vilket vapen.....hi hi

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards