Alla inlägg den 24 juli 2007

Av ugglan - 24 juli 2007 23:31

Hallå. Nu har vi äntligen kommit iväg med husvagnen. Det ösregnade när vi satte upp förtältet, härligt.. Våra goa kompisar bjöd oss på gooo mat. det blev skaldjursgryta med ris,mmmm.... De kom hit redan i lördags så de har hunnit få ordning lite bättre.

Ha det kram Ugglan

Av ugglan - 24 juli 2007 00:43

Idag skulle jag ha:

men istället har jag bland annat suttit framför datorn och varit irriterad över att servern krånglat....

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är utvilad imorgon.

SOV SÖTT! Kram Ugglan

Av ugglan - 24 juli 2007 00:34

Test igen! Det förra testet blev jag tvungen att redigera. Halva meddelandet försvann och så kan jag ju inte ha det på semestern,hm.. Kram Ugglan

Av ugglan - 24 juli 2007 00:20

Hallå! Detta är ett test för att kolla hur man smsbloggar :-). Imorgon åker vi äntligen iväg. Vädret ser ut att vara detsamma oavsett var man befinner sig. JAg har inga större förhoppningar om sol men hoppas att det inte regnar allt för mycket.

Kram Ugglan

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards