Alla inlägg den 3 juni 2008

Av ugglan - 3 juni 2008 19:41

 Har fått svar från Universitetet att jag kommer att bli antagen till senare del av lärarprogramet till hösten!!!! KUL!! Jag kommer troligtvis att läsa svenska under höstterminen och matte under vårterminen. Sen ska jag förhoppningsvis vara färdig Sv-Ma lärare för grundskolans tidigare år. Hoppas att allt går i lås nu! Håll tummarna.

Kram Ugglan

Av ugglan - 3 juni 2008 19:32

Nu har jag äntligen varit till blomsterlandet och köpt blommor.  Det var ganska dåligt utbud. Jag hade helst velat haft röda och vita blommor men de var inte alls i speciellt  bra skick så det fick bli vita och lila/blå...

Jag planterade i krukor och köpte färdiga amplar.... Inte riktigt vad jag tänkt mig, men helt okej.

Kolla på humlen vad mycket den redan växt. Förra året blev den inte större än den är nu!!

Frågan är bara hur jag ska kunna ta hand om blommorna eftersom jag planerat att vara på kusten största delen av semestern.... Tur att man har bra grannar......


Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards