Alla inlägg den 19 juni 2008

Av ugglan - 19 juni 2008 17:37

Sitter  just nu i förtältet och bloggar, JIPPI! Har väntat länge på att detta ska fungera härifrån. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge....

Det har varit fullt upp sista tiden och därför har jag inte kunnat vara så aktiv här på bloggen. Det blir nog bättre när jag får semester (två veckor kvar).

I måndags fyllde min äldsta tjej år! GRATTIS på födelsedagen!Hoppas att du tyckte din dag var bra. Själv tyckte jag att maten du valde var supergod!


I tisdags var det fullt ös hemma hela eftermiddagen, jag kom inte i säng förrän vid 00.00 på natten.


Och igår var jag ute och åt med en arbetskamrat som gick i pension. Vi åt räkor, det var räkfrossa och man fick äta hur mycket man ville, mums... väl hemma så blev det fotboll, men den matchen har jag redan glömt.....

Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards