Alla inlägg den 27 juni 2008

REA

Av ugglan - 27 juni 2008 23:25

Igår gick jag på stan med några elever. Naturligtvis gjorde jag några fynd...

 

Undrar bara vad jag ska ha alla burkar till????  Alltid är de väl bra till något.....

Den långa ovala skålen inhandlade jag på den danska butiken Zone. De sålde ut allt för 50%. Den kommer nog att bli jättefin till dukning. Tänk er om man sätter i snittblommor eller ljus eller godis, det finns många olika sätt att dekorera med den.....

Vaxduken är menad för campinglivet och likaså den 60-tals inspirerade termosen från hemtex....

Jag törs nästan inte nämna att jag handlat idag också..... Återkommer med vad imorgon..... Ledtråd: Det är något jag inhandlat för att underlätta för miljön........

Godnatt alla bloggvänner. Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards