Direktlänk till inlägg 16 juli 2007

Tjejkväll!

Av ugglan - 16 juli 2007 23:26

Filmkväll med tjejerna!


Idag har jag och min kompis visat våra tjejer på Grease. Vi hade en helkväll med mat, film och godis. Våra gubbar är bortresta så man får passa på att njuta av lugnet. Min yngsta tjej hängde inte med i handlingen men den äldsta tyckte den var bra. Jag ville säga -Vadå bra, den är ju GÔR BRA! Men de växer väl till sig och uppskattar den vid en mer mogen ålder, hi hi........


Det var andra gången vi hade en tjejkväll med film. Förra gången såg vi på "Så som i himmlen" nu inriktar vi oss på klassiker. Funderar på: Dirty Dancing, En officer och en gentleman osv. Har ni några bra förslag att komma med?


Kram Ugglan


 
 
Persilja

Persilja

17 juli 2007 14:04

Gifta på låtsas, Skruva den som Beckham, När Harry mötte Sally, Fyra veckor i Juni, Falla Vackert. (Några tips på romantik!) Och två hemska men angelägna filmer "Säg att du älskar mig" och "Hip hip Hora" som kan vara bra att se med tonårsdöttrar...

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

 
decembertjej

decembertjej

17 juli 2007 16:28

Halloj!
Minns inga filmer för stunden och det KAN bero på all whiskey jag just druckit. Jag mumsade nämligen i mig en stor saltgurka från Willys (helt ny burk) och när jag svalt den tyckte jag att den smakade bajs. Nu överdriver jag inte, den gjorde verkligen det. Och när jag luktade i burken luktade den kloak :-( Så jag drack rejält med whisky, trots att jag avskyr det. Men jag avskyr mer att kräkas. Så jag hoppas det hjälper.

Tjejkväll låter förresten supermysigt.
Kram!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ullis

20 juli 2007 19:27

...Coctail, Can´t buy me love (med McSteamy eller vad han heter), sen måste ju du och kompisen se Terror på Elm street, Fredagen den trettonde och lite sånt.

Kommer gärna med min lilla tjej om det går bra någon gång?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards