Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

Mellbystrand

Av ugglan - 25 juli 2007 18:35

Nu har vi varit vår första dag här nere på Mellbystrand. Det är såååå vackert!!! Speciellt med alla sanddyner. Dagen började med regn, vad annars.... Vid lunchtid tittade solen fram!!!!! Barnen och den andra mamman badade, aldrig att jag badar när det är under 30 grader i luften!! Vi gömde oss sen bland sanddynerna och solade lite. Det var inte supervarmt men allt är ju relativt....


Vi har också hunnit med lite shopping till gubbens förtret.... hi hi....


Står just nu vid en konstig dator som ser ut som en uttagsatomat. Den är inte lätt att skriva på. Jag ska ta kort på den och visa er när jag kommer hem... Det är ivarje fall lättare än att sma blogga. Då kommer ju bara enliten del av meddelandet fram.


Ha det så gott. Kram Ugglan       


 
 
decembertjej

decembertjej

25 juli 2007 23:50

Halloj!
Så du hittade även en dator - så bra :-)
Ta gärna en bild och visa. Är det värre än de Turkiska datorerna?
Ha det så gott!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ugglan

31 juli 2007 14:32

Datorn är mycket värre än de turkiska!!!
JAg lovar att jag ska lägga ut bild på den....
Kram Ugglan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards