Direktlänk till inlägg 31 juli 2007

HALMSTAD!!

Av ugglan - 31 juli 2007 13:15

Nu är vi inne i Halmstad igen.... Denna gången besöker vi busfabriken... Det är ett stort lekland innomhus för barn. Kolla gärna på www.busfabriken.se  Det bästa är att det finns trådlöst internet här!!!!


Liten rapport vad vi gjort:

Söndag: Vi åkte till Vallarnas friluftsteater i FAlkenberg och tittade på Stefan och Christers årliga  uppsättning. Denna gången var det Hemsöborna. Jag tycker inte att den var lika rolig som "jäkelskaps" faserna men det var en otroligt mysig stämning där.... Vi åker gärna dit igen.... kolla gärna på. www.vallarna.se


Måndag: När vi vaknade så öste regnet ner och vi bestämde oss för att ta en tur till fabrikslagret i Höganäs. Gubben och barnen muttrade lite men vad skulle vi annars göra i regnet????   Väl framme så visste nog inte jag heller vad vi skulle göra där.... Det var ju inget speciellt jag skulle köpa.... Men det fanns hur mycket som helst att titta på... Jag köpte tillslut några kaffekoppar till jobbet (Turkosa muggar utan öron, hoppas de duger...)samt några limegröna koppar att kompletera vår höganäs servis med.....De andra vi har är mörkgråa nästan svarta så det var kul att köpa några med färg på...

Inne på orrefors lagret köpte vi nya grillbestik.... När vi väl kom tillbaka till Mellbystrand så sken solen och vi la oss bland sanddynerna igen. SKÖNT!!

http://www.hoganaskeramik.com/


Tisdag: Ja det är ju idag det och som sagt var sitter vi inne på busfabriken. Vädret är ganska bra. Växlande molninghet... Jag och vänninan längtar efter att dessa tre timmar ska gå fort... Vi vill ut i solen.....Fast å andra sidan får jag surfa, hi hi... Tyvärr kan jag inte lägga in bilder på datorn. Jag får fixa med det när jag kommer hem...


Ha det så gott. Kram Ugglan

 
 
decembertjej

decembertjej

1 augusti 2007 08:38

Jag skulle bara gå in och skriva att jag saknar din bloggar så ligger där en ny. Jippie :-)

Trådlöst internet på busfabriken! Gud vilken bra idé. Det var smart tycker jag. Jag har funderat på busfabriken - hur var det där? Jag ska kolla länken du gav.

Ni verkar ha det mysigt - precis som vi. Jag älskar husvagnslivet.

Idag väntar Ullared (damerna - små som stora) och herrarna får göra något annat = självvalt.

Kram!!!!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
decembertjej

decembertjej

3 augusti 2007 17:59

Jag har en utmaning till dig som väntar på min blogg!!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

catrin

3 augusti 2007 20:09

Hejsan,äntligen sol och värme. Tar gärna en tur till Mårbacka. Har du sett helgens och nästa veckas väder...SOL,SOL,SOL och VÄRME.
Skulle kunna tänka mig Örsholmen med SOL och BAD. Hänger ni med. Christer börja jobba till måndagen. Känner att jag måste hitta på något så jag ej blir rastlös.

Tjo och tjim(säkert fel stavat) Vi hörs när ni kommer hem.
Oj vad spännande det är och läsa din blogg, du måste lär mig allt om detta nu. det verkar hur kul som helst.

Catrin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards