Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Mitt jobb

Av ugglan - 11 juni 2008 11:40

Kicki har tidigare visat bilder från sitt jobb. Hon ville gärna se bilder från andras arbetsplatser. Dessa är från mitt jobb:

Här skapar eleverna utifrån sina egna förmågor.

 

Så här kan ett dagsschema se ut.


Här sitter jag ofta och jobbar. Inte så snyggt men vi är faktiskt 5 personal som ska dela på arbetsplatsen.



Här är elevernas arbetsplatser. Vi har satt upp hyllor för att de bland annat inte ska bli störda av varandra.


Kan inte ni andra bloggare också lägga ut bilder från era jobb??? Det vore kul att få se vart ni tillbringar stor del av er tid!


Kram Ugglan

 
 
helga

helga

11 juni 2008 12:16

Kul att få se hur du har det på jobbet :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sus

11 juni 2008 14:25

vilket kul intiativ! Själv jobbar jag som personlig assistent så några bilder från mitt jobb kan jag inte bidra med (oetsikt och dessutom tystnadsplikt)

Kramen!

 
Frump

Frump

11 juni 2008 20:04

Kanske, måste fråga om jag får först...sekretess och tystnadsplikt kan ställa till det... Vi får se!

http://Frump.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

11 juni 2008 21:55

Skojigt att se från ditt jobb!
Kanske ska ta och visa bilder från mitt jag också, rolig grej verkligen :-)

http://skalet2001.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards