Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av ugglan - 5 augusti 2007 19:25

30års kalas!!!

Igår hade min lillebror 30års fest. Han lånade vår hus och hem och hade kräftskiva. Det blev en fest utan dess like.... Vi fick besök av Tayson, DrPhilip och en Rymmare....Jag säger som min kära kollega sa till mig en gång -SHIT HAPPENS!! Festen var trots alla oinbjudna gäster väldigt LYCKAD! GRATTIS än en gång brorsan!!!

Ett kort från sent på natten. Några höll i länge... Den sista gick strax efter 4......


En fundering: Tänk att kräftorna alltid är så dåliga att man inte mår riktigr 100 dagen efter, hmmmm.... Man borde kanske reklamera... Själv har jag mått alldeles utmärkt!! Det känns såååå skönt att kunna deklarera detta!!


Dagen har vi ägnat åt att bland annat spola av altanen med högtryckstvätten så att det inte ska lukta så illa av allt kräft och räkspa..... Nu är vår altan lysande ren och fin!!


Ha det så gott. Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards