Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av ugglan - 8 augusti 2007 20:38

Kunde inte låta bli att fota alla "foppa" tofflor som stod

ute på altanen förut. 

(Alla tofflor på bilden tillhör inte familjen... Några tillhör barnens kompisar och alla är inte äkta "CROCKS" utan de flesta är kopior.)

 Jag tycker personligen att de är helt underbara. På semestern "bodde" jag mer eller mindre i tofflorna. Jag använde dem till och med  i duschen.. HELT PERFEKTA!

Jag tycker inte det spelar någon roll om det är äkta vara eller kopia. Ett par kopior var lite för mjuka annars har det inte varit någon större skillnad....


Själv så har jag ett par röda, svarta och ett par rosa. Skulle också vilja ha ett par bruna och ett par ..........  Jag vill helt enkelt ha många färger... Vilket HA begär jag har, suck... Jag får nog nöja mig med dom jag har...


Hälsningar Ugglan




Av ugglan - 8 augusti 2007 18:49

DAGENS MAN:

Jag hade aldrig överlevt dagen utan denna underbara man.

TACK Ipren mannen för att du finns...(eller finns du inte, kanke är jag snurrig av alla tabletter)


Huvudvärken beror nog på vädret.... SÅ här såg det ut hos mig...


Gubben trotsade vädrets makter för att fixa skrot bilen. Stackare.......


Efter regn kommer solsken......

Kramar från Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards