Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av ugglan - 26 augusti 2007 18:25

Jag har blivit utmanad av gulligagumman med följande:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

(*) Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

(*) I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

  • sover mycket och länge (när jag får)
  • "stänger av" när jag sitter vid datorn, till min man och mina barns stora irritation, blir ej kontaktbar
  • måste kolla bloggen varje dag....
  • Kan inte säga NEJ! (hjälper gärna andra även fast jag inte har tid)
  • måste alltid titta på tv när jag ska somna, gubben hatar det, undrar varför.....
  • Jag är aldrig riktigt nöjd med saker som jag gör själv, saker kan ju göras bättre.....
  • vill ha ording hemma när jag går och lägger mig...(jag har nog blivit gammal)
  • umgås gärna och mycket med mina/våra vänner...

Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards