Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av ugglan - 29 augusti 2007 16:28

Igår ringde gubben till mig på jobbet och sa att han kvaddat bilen. Ett rådjur hoppade upp på motorvägen och Gubben hann inte stanna.  Bilen kunde inte köras, det kom rök ur bilen och airbag lampan varnade.... Gubben mådde i varje fall bra han var chockad och samtidigt irriterad på sig själv... Man vet aldrig vad som kan hända.....Jag kan lova att jag kramade honom länge igår..... 


Nu till något mycket roligare. IKEA har öppnat i Karlstad idag!! Jag tog mig en tur dit och det var faktiskt inga problem att få parkering. Det var heller ingen kö.... Till helgen blir det nog kaos... Jag blev lite besviken för de hade inga riktigt bra erbjudanden.....


Det har blivit lite mindre med bloggandet nu när det är full fart på jobbet... Jag är verkligen helt slut... Igår somnade jag kl.21.00 och när Gubben väckte mig kl 7.00 så hade jag gjort vad som helst för att få sova lite längre.... Men bara det lugnar sig på jobbet så finns det hopp om livet....


Ha det såååå gott. Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards