Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av ugglan - 7 augusti 2007 21:34

ÅH, vilken härlig dag!! Vilken tur att jag vaknade på den andra (den lite mer positiva) sidan idag..


Jag har varit på stranden tillsammans med mina barn och deras kompisar. Det var såååå härligt. Det blåste så där perfekt. Ni vet, när det är så varmt att man inte är döende, men ändå inte behöver bada... Vi tillbringade 5 timmar på stranden. Vi åt: melon, bullar, glass, pastasallad (med salami och feta) och mackor... Fy vad det ska bli jobbigt att kkomma i byxorna när sommaren är slut, snyft.... Men nu får man njuta av det underbara vädret och den gooooa maten, kilona får man ta seeeeeen.


Jag har blivit helt Uggletokig!! Idag/kväll när jag gick på stan så letade jag efter ugglesaker hela tiden... Hittade ett kolleigeblock som det stod: UGGLAN KLOK SOM EN BOK!!

 Funderar på om böcker är så kloka egentligen... Vad sägs om boktitlarna: "Naken om baken" (det är väl alla ibland...) eller "krama din skugga" (det har inte jag lyckats med ivarje fall....) eller varför inte "ät fet mat-  bli frisk och smal" (för en stund kanske men sen täpps nog blodkärlen till...)


Men en sak är säker jag gillar uttrycket!!! Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards